Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

Geneza BPO . ediko

Pierwszym komercyjnym wdrożeniem szerokopojętej usługi BPO, było przejęcie kontroli i procesów biznesowych związanych z urządzeniami demo firmy Samsung Electronics Polska. Proces BPO został wsparty systemem informatycznym który dostępny jest pod adresem sbss.pl

Adam Kaliszewski

Dyrektor Techniczny

Klienci Ediko mają możliwość skorzystać z usług BPO w dziedzinie zarządzania i monitoringu drukarek. Do zapewnienia najwyższej jakości takiego procesu stosujemy własne systemy informatyczne, a także systemy naszych strategicznych partnerów biznesowych.

Alan Pajek

Wiceprezes Zarządu

BPO to naturalny kierunek rozwoju firm działających na płaszyźnie outsourcingu. Pierwsze usługi BPO pojawiły się w momencie uruchomienia kompleksowych usług outsourcingu procesów związanych z powstawaniem dokumentów, zarządzaniem nimi oraz digitalizacji.

Łukasz Laskowski

Prezes Zarządu

Referencje i realizacje?

Potwierdzeniem skuteczności oraz innowacyjności projektów BPO realizowanych przez Ediko, są referencje naszych klientów. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.

+48 (22) 3309800

ediko@ediko.pl

Nakielska 3, Warszawa 01-106

Kontakt

BPO.

Business Process Outsourcing, BPO (pl. outsourcing procesów biznesowych) – zlecanie wybranych procesów biznesowych do wykonywania przez zewnętrzne przedsiębiorstwa zajmujące się outsourcingiem, które ponoszą odpowiedzialność za ich jakość i efektywność.

Korzyści biznesowe.

W zdecydowanej większości wdrożeń możemy wyszczególnić powtarzające się korzyści, po wdrożeniu odpowiednich procesów BPO.

koncentracja na kluczowej działalności firmy 0

redukcja i kontrola kosztów 0

uwolnienie zasobów do innych zadań 0

wsparcie ekspertów wyspecjalizowanych w rożnych dziedzinach 0