Geneza BPO . ediko
Pierwszym komercyjnym wdrożeniem szerokopojętej usługi BPO, było przejęcie kontroli i procesów biznesowych związanych z urządzeniami demo firmy Samsung Electronics Polska. Proces BPO został wsparty systemem informatycznym który dostępny jest pod adresem sbss.pl
Adam Kaliszewski
Dyrektor TechnicznyKlienci Ediko mają możliwość skorzystać z usług BPO w dziedzinie zarządzania i monitoringu drukarek. Do zapewnienia najwyższej jakości takiego procesu stosujemy własne systemy informatyczne, a także systemy naszych strategicznych partnerów biznesowych.
Alan Pajek
Wiceprezes ZarząduBPO to naturalny kierunek rozwoju firm działających na płaszyźnie outsourcingu. Pierwsze usługi BPO pojawiły się w momencie uruchomienia kompleksowych usług outsourcingu procesów związanych z powstawaniem dokumentów, zarządzaniem nimi oraz digitalizacji.
Łukasz Laskowski
Prezes ZarząduReferencje i realizacje?
Potwierdzeniem skuteczności oraz innowacyjności projektów BPO realizowanych przez Ediko, są referencje naszych klientów. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.
BPO.
Business Process Outsourcing, BPO (pl. outsourcing procesów biznesowych) – zlecanie wybranych procesów biznesowych do wykonywania przez zewnętrzne przedsiębiorstwa zajmujące się outsourcingiem, które ponoszą odpowiedzialność za ich jakość i efektywność.
Korzyści biznesowe.
W zdecydowanej większości wdrożeń możemy wyszczególnić powtarzające się korzyści, po wdrożeniu odpowiednich procesów BPO.