
Home Office – i co dalej?
Obserwujemy dynamiczną zmianę w wielu branżach – w tych, które i potrzebowały transformacji w kontekście rozwoju technologicznego, ale i tych które zostały do tych zmian zmuszone. Ediko – już od dłuższego okresu dąży do stabilizacji swojej pozycji w obszarze produkcji oprogramowania – teraz to dążenie stało się dla nas najważniejszym priorytetem.
Portfolio rozwiązań Ediko dynamicznie rośnie – dokonaliśmy serii inwestycji w rozwój systemów, które optymalizują nasze działania operacyjne, ale mają również istotny potencjał komercyjny.
Opracowaliśmy systemy i usługi, które szczególnie teraz – w momencie tak dużych wyzwań związanych z pracą zdalną – mogą okazać się rozwiązaniem licznych problemów:
- System Serwisowy Warranticon – to narzędzie które rozwijamy od roku 2018. Jego funkcjonalności weryfikuje na bieżąco zespół serwisu Ediko,
- Aplikacja MPS Satellite – która stała się kluczowa dla możliwości zdalnego odczytu informacji z drukarek, a tym samym pozwoliła na zmniejszenie ilości wezwań serwisowych – do zdarzeń, które mogą być rozwiązane dzięki instrukcji telefonicznej lub mailowej.
- Intranet oraz CRM – jako systemy, które pomagają w zarządzaniu celami biznesowymi. Jak sprawnie przekazywać i kontrolować zaangażowanie zespołu? – to zagadnienie o którym możemy dyskutować oraz doradzać, na podstawie własnych doświadczeń.
Zachęcamy do zapoznania się z nową odsłoną strony głównej naszego serwisu internetowego – którego głównym elementem są obecnie produkty i usługi posegmentowane według kluczowych kategorii: Praca Zdalna – Home Office i rozwiązania dla SMB, czy Sektora Publicznego, oraz nasza ulubiona dziedzina czyli digitalizacja.
Pomóż nam dalej rozwijać biznes
Brak wpisów
Odpowiedz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.