Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

MPS Space nowe funkcjonalności zdalnej inwentaryzacji

Coraz więcej nowych funkcjonalności i udoskonaleń na platformie MPS Space – która teraz – oprócz wsparcia zarządzania licencjami MPS Satellite, dostarcza także możliwość zdalnej inwentaryzacji urządzeń. Wszystkie nowe funkcjonalności są efektem oczekiwań naszych partnerów i klientów.

MPS Space – dostępne pod adresem https://www.mpsspace.com – powstało, aby zautomatyzować proces tworzenia i zarządzania licencjami MPS Satellite. Klienci i użytkownicy mogą dokonywać zamówień licencji oraz tworzyć je w każdym momencie, czyli 24/h. Ale MPS Space to jednak platforma, która oferuje coraz więcej możliwości.

Rejestracja w MPS Space jest bezpłatna i otwarta dla każdego, kto chciałby przetestować rozwiązania z kategorii Zarządzania Środowiskiem Druku. Jakie funkcjonalności aktualnie są oferowane?:

  • Zgłoszenia – wszystkie wiadomości e-mail wysłane na oficjalny adres Ediko Sp. z o.o są monitorowane i rejestrowane, więc jeśli chcesz sprawdzić status zgłoszenia lub powiązane z nim zadania – masz taką możliwość.
  • Zarządzanie Zgłoszeniami – to rozwiązanie dla klientów korporacyjnych, którzy chcą kontrolować zgłoszenia wysyłane przez pracowników.
  • Zarządzanie Klientami Partnera – to funkcjonalność dedykowana tym, którzy chcą dystrybuować licencje MPS Satellite, mając jednocześnie kontrolę i gwarancję tzw. ochrony klienta. Chcemy zapewnić partnerów o tym, że po właściwej rejestracji klienta i zgłoszeniu jego zapotrzebowania, oferta naszego partnera będzie najbardziej atrakcyjna i konkurencyjna.
  • Inwentaryzacja Sprzętu – to najnowsza funkcjonalność, dzięki której MPS Space jest miejscem gromadzenia danych z raportów MPS Satellite. Jest to idealne rozwiązanie dla tych, którzy zarządzają flotą wielu klientów i chcą mieć wszystkie dane o drukarkach w jednym miejscu:
    • Bezpośrednie informacje o urządzeniu, takie jak: model, producent, numer seryjny, adres MAC, adres IP, czy informacje o lokalizacji.
    • Historia liczników urządzenia: które są grupowane względem miesiąca lub dnia. Dane gromadzone w MPS Space to zarówno liczniki, jak i wyliczone na ich podstawie wolumeny wydruków lub jednostek (globalnych, mono, kolor, skanów, faksów, a3, a5).
    • Materiały eksploatacyjne: włączając dane o procentowym stanie zużycia oraz oczywiście nazwa materiału.
  • Check point – czyli tzw. Punkt Kontrolny – to jedna z najciekawszych funkcjonalności, która pozwala określić moment zamknięcia pewnego cyklu zliczania wydruków. Jest to narzędzie przydatne przede wszystkim w trakcie rozliczania umów z tzw. klikiem. Punkt kontrolny pozwoli określić moment rozliczenia, a każdy następny będzie uwzględniał licznik początkowy zgodny z ostatnim z poprzedniego punktu kontrolnego.
  • Wyszukiwanie Urządzeń – to szczególnie przydatna funkcjonalność, aby szybko dotrzeć do właści karty urządzenia.
  • Eksport danych do pliku CSV lub EXCEL.

Wszystkie nowe funkcjonalności pomogą w zarządzaniu urządzeniami z każdego miejsca na świecie, za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego. Jedyna rzecz jaką należy wykonać to odpowiednia konfiguracja raportowania z aplikacji MPS Satellite – która umożliwi gromadzenie danych w MPS Space. Do użytkownika należy decyzja, czy chce skorzystać z takiego rodzaju wsparcia, czy nie.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z działem wsparcia…

Tagi:

Brak wpisów

Odpowiedz