Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

Kontrakt . MPS

Dzięki doświadczeniom pozyskiwanym na bazie współpracy z firmami i instytucjami reprezentującymi zróżnicowany charakter działalności, stworzyliśmy standard MPS, który stał się flagową usługą MPS firmy Ediko Sp. z o.o.. Mowa o Kontrakcie Serwisowym, czyli pewnego rodzaju forma outsourcingu środowiska wydruku. Dwustronne korzyści jakie są czerpane z współpracy opierającej się na Kontrakcie Serwisowym, są gwarancją jakości i bezpieczeństwa biznesu klienta, a jednocześnie firmy Ediko.

Kontrakt Serwisowy – to usługa transparentna, bo bazuje na ilości drukowanych stron. Ediko oferuje cenę wydruku jednej kopii, a iloczyn miesięcznej sumy kopii oraz stawki TCO (eng. Total Cost Ownership) to kwota rozliczająca usługę między Ediko, a klientem. 

Wyróżniane przez klientów elementy Kontraktu Serwisowego?

  • Dostawa materiałów eksploatacyjnych
  • Usuwanie awarii
  • Urządzenie zastępcze na czas awarii
  • Dostosowane SLA
  • Obsługa mieszanego środowiska drukarek

Zasady działania kontraktu serwisowego

Współpraca z Ediko w zakresie kontraktu serwisowego opiera się przede wszystkim na wnikliwej analizie środowiska druku klienta oraz jego oczekiwań. Opcjonalny, aktywny monitoring drukarek, gwarantuje nie tylko ciągłość ich pracy, ale również możliwość prognozowania zdarzeń.

Umowa serwisowa wyszczególnia:

  • Stron Umowy
  • Przedmiotu Umowy
  • Opłaty za obsługę serwisową i warunki płatności
  • Obowiązki Ediko
  • Obowiązki Klienta
  • Okresu obowiązywania umowy
  • Sposoby doręczeń.
team-image

Gwarancja stałych kosztów dla ilości wydruków.

Włączając urządzenia drukujące w swojej firmie w Kontrakt Serwisowy Ediko, uzyskujesz stałą cenę wykonania kopii (monochromatycznej i kolorowej). Dzięki temu, przestają interesować Cię koszty poszczególnych materiałów eksploatacyjnych takich jak: tonery, bębny, wałki czy utrwalacze. Na serwis Ediko Sp. z o.o. zostaje przeniesiona odpowiedzialność za zasilanie drukarki w materiały niezbędne do drukowania.

Gwarancja ciągłości pracy biura.

Jednym z zapisów w umowie Kontraktu Serwisowego, jest gwarancja zapewnienia ciągłości pracy biura, nawet w przypadku awarii urządzenia. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wówczas Ediko zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, urządzenie zastępcze, nie gorsze od tego objętego kontraktem.

Ściśle określony czas reakcji.

Podpisując umowę z Klientem, ustalamy czasy reakcji serwisowej, tak, aby dany problem miał jak najmniejszy wpływ na funkcjonowanie biura. Dzięki temu, w okresie np. 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia, jeden z naszych serwisantów może pojawić się u Klienta w celu podjęcia odpowiednich działań.

Kontrola trwania Kontraktu (Strefa Klienta)

Dzięki najnowszym rozwiązaniom informatycznym stworzonym przez inżynierów Ediko Sp. z o.o., wszyscy Klienci posiadający Kontrakt Serwisowy, mają możliwość kontroli przebiegu kontraktu z poziomu Strefy Klienta, jak również zgłaszania problemów z funkcjonowaniem urządzeń i śledzenia przebiegu usuwania usterki za pośrednictwem strony www.ediko.pl – zakładka Serwis. Mamy świadomość, że szybko i sprawnie docierające informacje, są podstawą sprawnie funkcjonującej współpracy.

Obsługa zgodna ze standardem jakości ISO

Doświadczenie i profesjonalizm Specjalistów Ediko Sp. z o.o., to cechy z których jesteśmy wyjątkowo dumni. A standard obsługi został potwierdzony przez niezależnych audytorów poprzez przyznanie Ediko Sp. z o.o. certyfikatu jakości ISO 9001.