Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność
 

Wezwij Serwis

Autoryzowany serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Informacje ogólne

1. Jak wezwać serwis?

Serwis Ediko Sp. z o.o. przyjmuje zgłoszenia serwisowe spływające z trzech różnych źródeł:

  • Wiadomość e-mail: wysłana na adres serwis@ediko.pl,
  • Wiadomość e-mail: wysłana za pośrednictwem formularza on-line,
  • Telefoniczne: zgłaszane pod numerem telefonu +48 22 330 98 00

2. Jak kontrolować status zgłoszenia?

Od dnia 18 lipca 2017 roku, Ediko Sp. z o.o. oddaje do dyspozycji klientów platformę MPS Space, w której wszyscy klienci mogą kontrolować zgłoszenia nadsyłane za pośrednictwem poczty e-mail.

Dlaczego monitorujemy tylko zgłoszenia e-mail.

Zostało przyjęte, że adres e-mail nadawcy jest głównym elementem rozpoznania użytkownika. Dlatego w systemie kontroli statusu zgłoszenia, każdy użytkownik rejestruje swój adres e-mail, zyskując tym samym możliwość podglądu tych zgłoszeń, które zostały wysłane z jego adresu.

 

Zarejestruj konto w mpsspace.com

 

Po prawidłowej rejestracji w systemie mpsspace.com użytkownik uzyska dostęp do zakładki „Moje Zgłoszenia” wyposażonej w możliwość:

  • wyszukiwania zgłoszeń,
  • przeglądania – na wykresie linii czasu – ostatnich 20 zgłoszeń
  • zapoznania się ze szczegółami zmian statusów zgłoszenia

3. Czy mogę kontrolować zgłoszenia swoich pracowników?

Po prawidłowej rejestracji w systemie MPS Space, każdy użytkownik zostaje przypisany do domeny internetowej firmy, np. jeśli Twój e-mail to: jan.kowalski@ediko.pl, wówczas użytkownik autoryzujący się takim adresem zostanie przypisany do grupy użytkowników domeny: @ediko.pl.

Jeśli jesteś osobą uprawnioną w strukturze organizacyjnej swojej firmy, do kontrolowania zgłoszeń innych pracowników, poinformuj nas o tym. Przypiszemy do Twojego konta w systemie odpowiednie uprawnienia.

 

4. Ocena jakości usług Ediko.

Po zakończeniu procesu obsługi zgłoszenia, autor danego zgłoszenia otrzyma wiadomość e-mail, z prośbą o wystawienie oceny jakości obsługi. Zachęcamy wszystkich klientów do udziału w wyjątkowo prostej ankiecie, w której należy przyznać ocenę:

  • ogólną względem obsługi,
  • stanu technicznego urządzenia,
  • jakości pracownika wykonującego czynności serwisowe.

Ocena pomoże nam udoskonalać swoje usługi oraz sprawniej reagować na Państwa oczekiwania.

Formularz on-line

Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon*
Nazwa firmy*
NIP*
Marka*
Model urządzenia*
Numer seryjny*
Opis usterki*
Załącz przykładowy wydruk
Załącz wydruk serwisowy