Informacje ogólne

1. Jak wezwać serwis?
Serwis Ediko Sp. z o.o. przyjmuje zgłoszenia serwisowe spływające z trzech różnych źródeł:
- Wiadomość e-mail: wysłana na adres serwis@ediko.pl,
- Wiadomość e-mail: wysłana za pośrednictwem formularza on-line,
- Telefoniczne: zgłaszane pod numerem telefonu +48 22 330 98 00
2. Jak kontrolować status zgłoszenia?
Od dnia 18 lipca 2017 roku, Ediko Sp. z o.o. oddaje do dyspozycji klientów platformę MPS Space, w której wszyscy klienci mogą kontrolować zgłoszenia nadsyłane za pośrednictwem poczty e-mail.
Dlaczego monitorujemy tylko zgłoszenia e-mail.
Zostało przyjęte, że adres e-mail nadawcy jest głównym elementem rozpoznania użytkownika. Dlatego w systemie kontroli statusu zgłoszenia, każdy użytkownik rejestruje swój adres e-mail, zyskując tym samym możliwość podglądu tych zgłoszeń, które zostały wysłane z jego adresu.
Zarejestruj konto w mpsspace.com
Po prawidłowej rejestracji w systemie mpsspace.com użytkownik uzyska dostęp do zakładki „Moje Zgłoszenia” wyposażonej w możliwość:
- wyszukiwania zgłoszeń,
- przeglądania – na wykresie linii czasu – ostatnich 20 zgłoszeń
- zapoznania się ze szczegółami zmian statusów zgłoszenia
3. Czy mogę kontrolować zgłoszenia swoich pracowników?
Po prawidłowej rejestracji w systemie MPS Space, każdy użytkownik zostaje przypisany do domeny internetowej firmy, np. jeśli Twój e-mail to: jan.kowalski@ediko.pl, wówczas użytkownik autoryzujący się takim adresem zostanie przypisany do grupy użytkowników domeny: @ediko.pl.
Jeśli jesteś osobą uprawnioną w strukturze organizacyjnej swojej firmy, do kontrolowania zgłoszeń innych pracowników, poinformuj nas o tym. Przypiszemy do Twojego konta w systemie odpowiednie uprawnienia.
4. Ocena jakości usług Ediko.
Po zakończeniu procesu obsługi zgłoszenia, autor danego zgłoszenia otrzyma wiadomość e-mail, z prośbą o wystawienie oceny jakości obsługi. Zachęcamy wszystkich klientów do udziału w wyjątkowo prostej ankiecie, w której należy przyznać ocenę:
- ogólną względem obsługi,
- stanu technicznego urządzenia,
- jakości pracownika wykonującego czynności serwisowe.
Ocena pomoże nam udoskonalać swoje usługi oraz sprawniej reagować na Państwa oczekiwania.