Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

Wezwij Serwis

Autoryzowany serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Informacje ogólne

1. Jak wezwać serwis?

Serwis Ediko Sp. z o.o. przyjmuje zgłoszenia serwisowe spływające z trzech różnych źródeł:

  • Wiadomość e-mail: wysłana na adres serwis@ediko.pl,
  • Wiadomość e-mail: wysłana za pośrednictwem formularza on-line,
  • Telefoniczne: zgłaszane pod numerem telefonu +48 22 330 98 00

2. Jak kontrolować status zgłoszenia?

Od dnia 18 lipca 2017 roku, Ediko Sp. z o.o. oddaje do dyspozycji klientów platformę MPS Space, w której wszyscy klienci mogą kontrolować zgłoszenia nadsyłane za pośrednictwem poczty e-mail.

Dlaczego monitorujemy tylko zgłoszenia e-mail.

Zostało przyjęte, że adres e-mail nadawcy jest głównym elementem rozpoznania użytkownika. Dlatego w systemie kontroli statusu zgłoszenia, każdy użytkownik rejestruje swój adres e-mail, zyskując tym samym możliwość podglądu tych zgłoszeń, które zostały wysłane z jego adresu.

 

Zarejestruj konto w mpsspace.com

 

Po prawidłowej rejestracji w systemie mpsspace.com użytkownik uzyska dostęp do zakładki „Moje Zgłoszenia” wyposażonej w możliwość:

  • wyszukiwania zgłoszeń,
  • przeglądania – na wykresie linii czasu – ostatnich 20 zgłoszeń
  • zapoznania się ze szczegółami zmian statusów zgłoszenia

3. Czy mogę kontrolować zgłoszenia swoich pracowników?

Po prawidłowej rejestracji w systemie MPS Space, każdy użytkownik zostaje przypisany do domeny internetowej firmy, np. jeśli Twój e-mail to: jan.kowalski@ediko.pl, wówczas użytkownik autoryzujący się takim adresem zostanie przypisany do grupy użytkowników domeny: @ediko.pl.

Jeśli jesteś osobą uprawnioną w strukturze organizacyjnej swojej firmy, do kontrolowania zgłoszeń innych pracowników, poinformuj nas o tym. Przypiszemy do Twojego konta w systemie odpowiednie uprawnienia.

 

4. Ocena jakości usług Ediko.

Po zakończeniu procesu obsługi zgłoszenia, autor danego zgłoszenia otrzyma wiadomość e-mail, z prośbą o wystawienie oceny jakości obsługi. Zachęcamy wszystkich klientów do udziału w wyjątkowo prostej ankiecie, w której należy przyznać ocenę:

  • ogólną względem obsługi,
  • stanu technicznego urządzenia,
  • jakości pracownika wykonującego czynności serwisowe.

Ocena pomoże nam udoskonalać swoje usługi oraz sprawniej reagować na Państwa oczekiwania.

Formularz on-line







Wskaż odpowiednią opcję



Wskaż odpowiednią opcję



Nazwa Firmy



NIP



Marka Urządzenia



Model Urządzenia



Numer Seryjny



Napisz jaki jest problem którego dotyczy zgłoszenie

Możesz dodać plik ze zdjęciem awarii lub wydrukiem systemowym



Twój email



Wprowadź numer telefonu kontaktowego



Please prove you are human by selecting the Key.