Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

#CMMS, #Field Service Management, #FSM, #Warranticon

Info
Charakterystyka kategorii
System Klasy FSM (Field Service Management), CMMS (Computerized Maintenance Management System) - System Serwisowy
Status
Dostępna wersja pilotażowa
Typ aplikacji
System w dwóch wariantach: Cloud i On-Site
Cechy podstawowe
- Elementy Systemów: CRM, Document Management, Assets Management, ERP, - Zarządzanie: Zgłoszeniami i Zadaniami, Kontrahentami, Umowami, Produktami i Stanami Magazynowymi
Cechy szczególne
- Integracja z systemami ERP: Subiekt GT, - Mechanizmy zdalnego monitoringu, - Automatyzacja procesów rozliczania umów, - Rozszerzone raportowanie - Business Inteligence
Oficjalna strona internetowa




Warranticon – System Serwisowy

Home Office, SMB, Systemy Ediko

Jak optymalnie zarządzać procesami serwisowymi i usługami bazującymi na umowach długoterminowych? – to pytanie, które leży u podstaw myśli towarzyszącej Ediko podczas tworzenia Systemu Serwisowego – Warranticon.

Potrzeba odpowiedniej kontroli i automatyzacji procesów, a jednocześnie zdalny dostęp do bogatej bazy wiedzy o historii zdarzeń serwisowych.

System Warranticon – dopasowuje się do potrzeb użytkowników. Niezależnie czy jest wykorzystywany przez rozbudowane przedsiębiorstswo, jednoosobową firmę lub użytkownika domowego – każdy znajdzie w nim wartościowe funkcjonalności.

  • Automatyzacja i optymalizacja procesów
    • przetwarzanie danych metrycznych zdalnego monitoringu urządzeń (np.: integracja z raportami MPS Satellite)
    • automatyczne rozliczanie umów na podstawie danych licznikowych
    • automatyczne zamykanie zgłoszeń po zrealizowaniu powiązanych zadań
    • możliwość integracji z zewnętrznymi źródłami zgłoszeń (np.: skrzynka pocztowa, integracja z API)
  • Elementy CRM – zarządzanie relacjami i powiązaniami ze wszystkimi modułami systemu
    • zarządzanie kontrahentami i osobami
    • zarządzanie lokalizacjami i dokumentami
    • zarządzanie umowami oraz ich rozliczanie
  • Zarządzanie plikami
    • repozytorium plików
    • klasyfikacja plików według kategorii
  • Zarządzanie zgłoszeniami – Tickets
    • Inwentaryzacja zgłoszeń i powiązanych z nimi zadań
    • Kontrola statusu zgłoszenia, prowadzenie procesu realizacji zadań serwisowych oraz ich rozliczanie
    • Monitoring SLA
  • Rozbudowane analizy biznesowe
  • Dedykowany moduł językowy
  • Możliwość integracji z systemami ERP
    • Integracja z systemem Subiekt GT
      • synchronizacja kontrachentów
      • synchronizacja stanów magazynowych i towarów
      • automatyczne generowanie dokumentów finansowych i magazynowych
      • rozszerzenie funkcji systemu
    • Możliwość integracji z innymi systemami finansowo-księgowymi lub magazynowymi

Spektrum funkcjonalności systemu jest wyjątkowo duże i stale rozbudowywane. Zakres funkcjonalności zależy od potrzeb użytkownika – od kontroli gwarancji na produkty w gospodarstwie domowym (B2C), po zaawansowane analizy rentowności umów biznesowych (B2B).

Ediko, jako doświadczona firma serwisowa w branży Zarządzania Środowiskiem Druku – przełożyła swoje wieloletnie doświadczenie na system informatyczny, który z pewnością stanie się kluczowym narzędziem umożliwiającym optymalizację zysków z tytułu świadczenia usług serwisowych.

Brak wpisów

Odpowiedz