Jak optymalnie zarządzać procesami serwisowymi i usługami bazującymi na umowach długoterminowych? – to pytanie, które leży u podstaw myśli towarzyszącej Ediko podczas tworzenia Systemu Serwisowego – Warranticon.
Potrzeba odpowiedniej kontroli i automatyzacji procesów, a jednocześnie zdalny dostęp do bogatej bazy wiedzy o historii zdarzeń serwisowych.
System Warranticon – dopasowuje się do potrzeb użytkowników. Niezależnie czy jest wykorzystywany przez rozbudowane przedsiębiorstswo, jednoosobową firmę lub użytkownika domowego – każdy znajdzie w nim wartościowe funkcjonalności.
Spektrum funkcjonalności systemu jest wyjątkowo duże i stale rozbudowywane. Zakres funkcjonalności zależy od potrzeb użytkownika – od kontroli gwarancji na produkty w gospodarstwie domowym (B2C), po zaawansowane analizy rentowności umów biznesowych (B2B).
Ediko, jako doświadczona firma serwisowa w branży Zarządzania Środowiskiem Druku – przełożyła swoje wieloletnie doświadczenie na system informatyczny, który z pewnością stanie się kluczowym narzędziem umożliwiającym optymalizację zysków z tytułu świadczenia usług serwisowych.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Brak wpisów