Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność
 

Aplikacja MPS Satellite

Monitoring środowiska druku z autorskim systemem Ediko

Wideo-demonstracja

www.mpssatellite.com

Poznaj specyfikację techniczną aplikacji

przejdź

ITFuture Expo 2017 - Relacja

WebSummit 2017 - Relacja

MPS Satellite - Monitoring drukarek sieciowych

MPS Satellite to pierwsza aplikacja typu MPS, w pełni zaprojektowana i zaprogramowana przez specjalistów firmy Ediko. Jej funkcjonalność to odpowiedź na potrzeby klientów, a także firm serwisowych, które zmagają się z problemem sprawnego zarządzania zapotrzebowaniem na usługi związane z drukarkami. MPS Satellite to aplikacja, która inspirowana jest nowoczesnymi trendami w branży IT, związanymi z tematyką IoT (eng.: Internet of Things). Drukarki poprzez aktywny monitoring zgłaszają zapotrzebowanie na określone czynności, a MPS Satellite analizując to zapotrzebowanie, grupuje oraz przekazuje odpowiednie informacje we wskazane miejsce. Jakie są to informacje?

Jak działa monitoring ?

MPS Satellite zostało stworzone z założeniem dostosowania jej do potrzeb organizacji - o dowolnej wielkości. Aplikacja dostarczy wymiernych korzyści nie tylko firmom z dużą ilością drukarek, ale także tym, którzy posiadają ich zaledwie kilka.

1

Instalacja

Aplikacja jest dostosowana do instalacji w środowisku sieciowym organizacji.

2

Konfiguracja

Polega na zdefiniowaniu zakresów IP w których poszukiwane będą drukarki.

3

Natychmiastowy rezultat

To elementy inwentaryzacji sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz zdarzeń serwisowych.

4

Monitoring

Pozwala na analizę danych gromadzonych w określonym czasie i w określonym miejscu.

Jakie informacje gromadzimy ?

  • Inwentaryzacja sprzętu – czyli precyzyjna charakterystyka drukarek:
    • marka, model, typ i kategoria urządzenia,
    • numer seryjny, mac-address, numer inwentarzowy,
    • pamięć RAM, prędkość drukowania
    • stany liczników: globalnie, mono i kolor,
    • stany liczników: wdruków, skanów i faksów,
  • Inwentaryzacja materiałów eksploatacyjnych:
    • nazwa elementu (np.: toner, tusz, fuser, bęben itp)
    • stan zużycia (np.: pozostało 23%)
    • prognoza zużycia (np. do wyczerpania pozostało 30 dni)
  • Inwentaryzacja zdarzeń serwisowych:
    • opis zdarzenia (np.: zużyty toner, zacięcie papieru, otworzona szuflada itp.)
    • status zdarzenia (aktywne / przedawnione)
  • Analityka danych – czyli weryfikacja ilości produkowanych wydruków w czasie lub np. z podziałem na lokalizację lub typ urządzenia;
  • Analiza bezpieczeństwa – bazująca na weryfikacji otwartych portów na drukarce
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
  • mkd-slider-img
Zapraszamy do odwiedzania dedykowanego serwisu internetowego gdzie znajdują się najważniejsze informacje o naszej aplikacji.