Twój Partner w Zarządzaniu Dokumentami
Społeczność

Zdalna pomoc, jak pracujemy?

Aby sprostać wyzwaniom sytuacji kryzysowej jaką mamy obecnie w kraju, śpieszymy poinformować, że podjęliśmy serię działań mających na celu usprawnienie pracy w trybie zdalnym. Prosimy o wyrozumiałość i rozsądek w kontekście działań operacyjnych – związanych z koniecznością wzywania serwisu. Nasi serwisanci, technicy oraz specjaliści z dziedziny wsparcia oprogramowania czy obsługi klienta, będą do Państwa dyspozycji dzięki nowoczesnym technologiom, a w sytuacjach gwarantujących bezpieczeństwo pracy podejmą interwencję we wskazanej lokalizacji.

Narzędzia komunikacji z Ediko Sp. z o.o.:

Dotychczas udostępnione Państwu narzędzia komunikacji wirtualnej są stale aktywne i zachęcamy do ich używania:

  • Zgłoszenia serwisowe prosimy w pierwszej kolejności kierować na adres serwis@ediko.pl – wszystkie zgłoszenia są obsługiwane przez załogę serwisu i logistyki, co mogą Państwo na bieżąco monitorować na platformie https://www.mpsspace.com – zachęcamy do rejestracji w systemie.
  • Zgłoszenia będą procesowane w systemie serwisowym Ediko – a w przypadku konieczności uściślenia Państwa zapotrzebowania, nastąpi kontakt ze strony Biura Obsługi Klienta lub Biura Serwisu.

Komunikacja dodatkowa:

  • Zachęcamy do skorzystania z dodatkowej formy komunikacji z naszymi pracownikami – czyli Chat ON-LINE – dostępny na stronie www.ediko.pl – wystarczy kliknąć w chmurkę chat’u dostępną w lewym dolnym rogu serwisu i wybrać temat rozmowy. W odpowiedzi na Państwa wezwanie konsultant Ediko zgłosi się do rozmowy.
  • W przypadku potrzeb związanych z procesami handlowymi lub wsparcia w zakresie obsługi oprogramowania przygotowaliśmy serię narzędzi wideo-konferencji. Prosimy o zgłoszenie potrzeby doradztwa w temacie systemów wydruku podążającego lub monitoringu druku na adres handlowy@ediko.pl lub bok@ediko.pl – konsultant udostępni link pozwalający na uruchomienie wideokonferencji.

Wszystkim Państwu pracującym zdalnie, życzymy dużo wytrwałości, cierpliwości i wyrozumiałości.

Brak wpisów

Odpowiedz